Wednesday, July 22, 2009

papa,get well soon!

hari ni genap sehari papa kt hospital.papa kna thn wad sbb suspek heart attack :( n fer da 1st time air mta tikah tumpah bcoz of dat.seb bek still lg pringkat awl.now papa kna decide utk check jntung or juz brthn pkai ubt.hopefully everythng fine :) mama tmankan papa kt hospital and aku kna uruskn rumah.i hve to wake up in da morning nk uruskan sekolah bdak2 niyh.sgt susah rupanya ble xde mama,papa uruskn rumah.now kna ulang alik umah g hosptal n thnks to dD coz die phm situasi aku :) trimas sbb sponsor mkn mlm kami :)
everythng yg brlaku wat aku lbh mnghrgai org especially papa,mama.juga dD.die byk bntu aku utk uruskn dak berdua kt umah ni ;)
thnks to matt sbb blnje aku sarapan even aku sgt mengantok mse tuh. :)

papa cepat sembuh yer :) promise!xmntk wet shoppng byk2 ag :)

No comments: