semalam && yesterday

smalam brjimba lpas tension psl result.

lokasi pertama: plaza Angsana
smalam masa tggu kakak check mata trnmpk lar sorg bdak yg bg aku sgt bodoh.mngikut bontot mak.lelaki yg aku rse sebaya aku or akak aku.xpham btol.masih ade lg yg mcm tuh.msih ikut je mak.cbe lar jadi laki2 sejati.mgkin trlmpau ikut peredaran masa mak,pakaian pun mcm slh sorg peserta dlm tgkap muat episod bape pun aku xpsti.
smalam juge aku tgok sndiri secara live kes dato' mnggatal.macam dlm drama tv.de jgak laki mcm tu yg xsdar diri.pning..pning..

lokasi kedua:city square
semalam lepak kt roibo tgok lar rmai dak2 yg turun.dak2 bru nk up.bru
nk tunjuk mke dgn lagak baju yg ntah pape.mke cm ayam.bju lg xyah cite.pelik2 belaka.
semalam jgak ada sorg wanita yg bajet hot tgok aku mcm nk mampos.aku xpham motif.nk msuk toilet tu msuk je lar.ko g pndg aku wtpe.ok fine.aku tau aku lg hot dr kau.whatever!haha

lokasi ketiga:danga bay
semalam berkaraoke mcm nk mati.tp xde hal bg aku.bg 30 lagu pun ok.tema smalam ialah sedih &&dangdut.tu tema kazen & kakak aku yg sengal.aku lyn jer :) mke kakak mcm terkujat ble dgr sore aku stinggi tuh.haha
semalam juga aku jeles sbb adelar..haha.geram..imy

semalam juga prob demi prob dtg.tp bkn aku pnye hal.cume xpaham.knape kna brlutut utk org yg dh xnk kt kite ek.nape plak kna pnuhkn hati dgn org yg mcm sial tu.lpekn je sudah.dr gntung xbrtali baik hati jd kosong kjap.xpham aku.sebel!

No comments: