Sunday, January 10, 2010

new life in new part

dah lama xmenulis di blog sbbnya aku byk meluahkan idea utuk menghabiskan sesuatu yang aku sendri pun tak tahu kesudahannya. :)

btw,welcome home from uitm lendu.
now im already part 6 student. having 2 subject only means 2 classes only on thursday only!
have fun?not really. damn bored!
mensetelkan bil,mmbasuh peti ais yg busuk, mop rumah, bli gas dan brg dapur, mncari chanel tv.. && pngalaman prtama since aku kna urus sendiri brsama kawan2..

&& dsebabkan bosan yg teramat kt umah yg kecil itu, tiap-tiap mlm aku melepak bersama kwn2. balik lewat tu dh pekara biasa. yelah, im free from pak guard :))

tp dsbbka tu tiap-tiap mlm akn ade je prgaduhan brlaku.ah.pening dah.im appreciate it.tp entah.rimas. sorry :(

btw, ada satu mlm, aku trjumpa seseorg.oh hensemnya dia.plz, nak dia :) since part 1. ahha. gila. minat tggal mnat. noting will be happen :( tp dia hensem. bak kata fadh & jaz, dia mcm zaquan :) aku sgt setuju!! :DD

No comments: