Saturday, April 10, 2010

hoi hoi

mungkin kind of late nak marah-marah cmni.
tapi aku tetap nak marah pasal the medium. newsletter for masscomm.
im da reporter.tp y nama aku tiada di berita yang aku buat.haha
bodoh.even kau adalah editor, tak sepatutnya kau amek byline aku.
information and all of dat, i did by myself oke.
tp thnk god, slh satu news aku keluar jgak.n my pitcha.atleast.
sorry for both of my friend, yus & fadh. mereka melaporkan berita tapi tiada kredit untuk dyowg.
apa ni. bila tampuk kepimpinan di bawah pimpinan junior, macam ni lah.WTV.

2nd thing, Feskom aka Festival Komunikasi.
siang hari.aduh.sedihnya.part 1 hilang akibat dirampas en sahak utk kawad kaki.
tapi mana hilang part 2,3,4,5,6? part 6 dikecualikan lah sbb baru habis event,penat sket :))
xpe lah.atleast mlm meriah sikit :))




No comments: