Wednesday, April 28, 2010

meeemooooriiii :))

Im done my diploma! Tunggu konvo pula.nak pakai baju apa ye nanti :DD

Jom jom imbau kembali masa mula-mula masuk uitm.

Teruja dapat interview masscomm. Bersama natrah dan fath. 1st time jumpa seorang budak yang sangat nerd.kami gelakkan dia :DD tapi rupanya, dia kini class rep saya, syazwan a.k.a jibam :DD
Tapi cuma aku dan natrah je berjaya. Fath tak. Tapi sekarang fath di uitm puncak alam. Course OM :)

orang pertama yang nanges bila saya nak pergi melaka:

momo.aku pun tak paham kenapa.haha. momo kawan didie. didie pulak muka mcm toya.
macam takde perasaan.tapi sape kata.ego je lebih :DD

Orang pertama yang saya kenal :

edafazlida. 1st roommate utk bilik sementara. Saya ingat dia cina.sumpah. tapi dia bagi salam.oh lupa.uitm semua melayu :) tapi kemudiannya dia jiran hadapan bilik saya :) dia pandai sangat. Dia suka marah saya bila saya main game.haha :DD

benda pertama yang buat saya nangis :

bilik A2109. Bilik yang saya ditempatkan.sumpah hodoh.macam bilik kosong.terbiar.papa,tukarkan bilik! Tapi mama cakap “kalau nak belajar, semua boleh je”. :( tapi bilik tu sekarang yang paling saya rindu.

Orang pertama yang saya cakap dia comel :

Penghulu MMS. Betul.tak tipu. Sampai sekarang saya suka dia. Tapi suka je. Sampai sekarang hanya mampu melihat.hai :)dari jauh :DD .Dapat nampak awak lagi tak kat shah alam?

Kawan pertama dalam kelas yang saya dapat :

Dayah.tapi sebab dia dari sekolah yang sama.SIGS. tapi dia tinggalkan saya yusmirnadia. Perempuan yang pendiam dan pemalu sangat masa itu. Tapi rupanya tak.sampai sekarang saya baik dengan dia. Love u yus :D

Benda pertama yang buat saya seronok berada di sini :

Lepak buat pertama kali kat tangga batu caves bersama classmates. True or dare. Mereka menerima saya seadanya. Thanks guys :) sejak itu kami rapat. New year, new sem. Gonna miss u :) tapi benci bila PTPTN mereka keluar, saya ternganga sorang2. Sebabnya saya tak ambil.leceh.

Benda yang paling saya tak suka :

Bila kena marah dengan senior atas ntah pape alasan. Kak cina terutamanya. Teruk juga. Kena maki. Tapi kami baik sekarang. Dia sangat sempoi. Saya rindukan level Angah :))

Benda pertama yang tak sepatutnya jadi :

Hampir terscandal dengan seseorang. Kantoi. Tapi xde niat pun. Sori didie. Tapi kami sekarang baik. Dia abang saya yg ngade2:) hai kak aida :) saya suka dia dengan senior kesayangan saya, kak bebe. Dia comel. Comel sangat. Kami PABEDA. Pdy,bebe,eda :) kak bebe anak tan sri, saya anak dato’ dan eda anak orang biasa. Tapi kami comel bersama. Rindu nya :) jumpa di shah alam :DD

Kelas yang paling saya tak suka nak pergi :

Kelas petang.terutama 2.30ptg. mata memang suka tertutup saat itu. Tapi pergi juga sebab nak jumpa kawan-kawan saya :)


the thing that im sure is "rambut aku sama dari part 1 sampai sekarang" :DD


No comments: