Saturday, May 22, 2010

no title

terasa nak menulis.tulisan yang tak perlukan tajuk. jadi boleh tulis macam-macam.

aku terbaca status yang aku sendiri tak tahu untuk siapa.tapi aku tahu itu berkaitan aku.
secara jelas, memang betul sngkaan aku pada kau.baik di hadapn tapi menjatuhkan di belakang.such a loser.cukup lah.dan aku rasa sangat bersyukur tidak bersama kau lagi. haish.

makin hari makin sayang.haha.lucu statement ini kan. tapi gerak hati kak D sangat tepat.dia tahu aku merindui seseorang yang memang bukan dia :) it was been 3 years and u knew me very well kak D. dats i love u so much even sumtime it was really hard to be with u.just ignore them. who cares who u are,what u do, i love because its u.done :))
tapi yang tak boleh blah "tggu je,aku lawan ****a kau tu.dulu selalu sebut nama dia kan.rindu sngat kat dia kan.tak habes2 ****a,****a. :DD

secara tiba-tiba kau rasa nak delete seseorang.penat sangat bila nampak dia approve orang lain. jeles? bukan untuk dia lagi.bak kata yus, "he dont deserve u at all". now, i noe,she's true :) tutup mata aku dari lihat wajah kau lagi.plzz...

tiba-tiba teringin seseorang mainkan gitar dan aku menyanyi.dont care kat mana pun.atleast dapat live akustik.sangat hebat walau suara tidak sesedap mana.sekarang,lovee sangat dengar akustik yuna-ku katakan dengan indah.saya dah berlatih.anyone mainkan gitar plz :))

No comments: