Wednesday, May 19, 2010

tentang dia's

tentang dia's maksudnya tentang ramai orang. banyak yang perlu dikatakan.

ada seseorang yang masih buntu melihat jalan. tak sangka dia bersifat untuk memilih. tak salah rasanya untuk berkawan.dan sekarang aku memahami perasan ditolak. biarpun aku tak pernah rasa begitu selama ini.haish.sedangkan siapa dia?dia tak kenal aku?aku hanya kenal wajah dan namanya.tapi dia seakan melekat secara cepat.

ada lagi seseorang yang tinggi egonya.aku cuba memahami setiap gerak langkah dan kata-katanya.saya tidak bodoh. aku faham cuma perlukan kata-kata kepastian.biarpun aku tidak mampu dimiliki.dia berlagak cool dam semuanya seakan baik-baik sahaja.

ada seorang lagi yang berkata penuh manis di hadapan tapi tidak sebaliknya. memberi 1001 kekuatan di kala lemah tapi menjatuhkan tanpa sedar hanya utuk dilihat lebih megah.cukuplah.aku muak dengan kau.tamatkan semua kata-kata anda.terima kasih.


No comments: