Sunday, November 7, 2010

membunuh secara psikologi

tika ni aku sangar rasa mengantuk, lapar, dan macam nak terjun bangunan.
sebab idea untuk animation tak pernah nak membantu. macam mana nak siapkan.

oh. flipbook. baru selesai. tapi entah apa aku lukis.

menunggu toturial youtube, makan 'hot chocolot
e cadbury' separuh air,
dan sambil dengar ayam berkokok jam 2.45 pagi ni buat aku makin tension. arh.
cepat lepaskan semua perihal ni boleh?

oh. pendarahan kembali selepas sebulan.
tapi bukan satu titik noktah untuk kerisauan ni. masih ada.


aku tak nak ke JB. menakutkan. aku tak mahu berdepan fakta penyakit aku.
biar je boleh? tak nak dicucuk dan dijadikan bahan eksperimen hospital. urgh.

tapi makin aku tak nak kembali ke jb, makin aku rindu ruma
h.
yang dah lama aku tinggalkan. rindu. sangat.


ini lah 'hot chocolate cadbury' separuh air :)

dah macam coklat masak yang dicairkan. rindu nak buat kek coklat.
putar putar putar. colet, makan.
semuanya hanya berlaku di rumah. bersama mama.
rindu rumah. rindu mama.




tengoklah meja dah macam apa.
rimas. tapi bila dah tension, biarkan saja dulu.
oh buku comm research. terbiar. entah bila boleh buka.



dari tadi dengar lagu bila cinta berkumandang.
yus tonton Lagenda Budak Setan the series kat youtube.
seronok dia menonton sambil beranimasi di laptop sebelah.

dengar lagi ayam berkokok. diam boleh!

dengar lagi yus pekik "siapa lagi hack dia ni"
cech adrea, jaga fb awak elok2 boleh?
mengarut.

tiba-tiba rasa takut. teringat kisah seseorang.
ayahnya mati akibat kanser. symptom lebih kurang. ok.
aku tak nak kena tampar dengan yus bila cakap hal ni.
kan dah fikir bukan-bukan. demmmm.
tapi itulah. selagi tak dapat kepastian, macam-macam bersarang dalam otak.
psiko. secara halus. bisa membunuh. akal dan hati.
bye :)

p/s : mereka kata mereka bahagia lihat kawan mereka happy.
dan sebenarnya aku dalam sarang yang sangat gembira.
senyum & gelak tak pernah lepas. sedih dah lama berkubur.
dan aku tau xkan pernah ada yang suka lihat aku bersedih.
jadi enjoy! :)

No comments: