Thursday, December 16, 2010

bergelak, bergerak dan bergelek bersama gadis PAMA :)

ok. sebelum apa-apa, aku nak post benda ni jap.
bukan untuk aku sorang. semua rakan Pama yang terlibat :)



haaa. mati kau!
maaf Aeyan. cuma dasar suka-suka. seronok :)
lain kali keluar dengan kami. alert dengan tarikh Pama okay ;)

okay. start.
16hb Disember 2010.
janji melayu. eh tak. janji PAMA. pukul 11pagi. danga city mall. ok fine.
jam 12 ada yang masih dalam perjalanan. termasuk aku :)
dah pusing-pusing. jumpa di Bowling atas sekali. hambar siott tempat tu. panas.
patutlah murah. rm2 satu game.
ok. bincang nak buat status apa.
"kenapa liyana ahmad keluar semalam. kenapa dia tak keluar hari ini"
ramai-ramai tag dia balik nanti.
oh, sekarang pun boleh sebab ada dua orang berbb sekarang :))



ok. tu bukan ceritanya. ceritanya, kenapa main bowling kalau semua tak reti main bowling.
ok. tak semua. faiq je pandai. haha.
masing-masing malas buka kasut. ceh.
lawyer pun sanggup main tau. yang lain mengada. bergambar je.
dan pemenangnya Faiq dgn mata 113. dia main sorang. mmg lah dia menang.

city square.



wayang. ada yang nak Mak Limah. "aku dah tengok"
ada yang nak Aku Masih Dara. "cerita tu macam rempit. aku tak suka"
ada yang ajak Tron Legacy. "best ke weyh? aku nak tengok Mak Limah je. kalau tak, aku tak nak tengok wayang".
"dah. lapar ni. makan dulu. kita dah block jalan ni"
makan. food court. masing-masing saving.
maaf tak dapat ke Mcdonald :( fast food not allowed for me.
mak datin datang. Lily :)
ajak ke The Zon, Stulang. karaoke. murah katanya.
dan masa tu, nanna bersuara "kita datang cs ni semata-mata utk makan je lah"


The Zon.stulang. Music Box a.k.a library. jangan bising. letak jari di bibir.
abang poyo tu. muka dah lah tak hensem. nak sound orang plak. kau siapa?
tp murah weyh. bukan abang tu. tapi tempat karaoke ni.
promote ni. rm5++ for student untuk 3 jam berserta air dan kacang untuk dibaling-baling.
angin kuat tentukan hujan akan tiba.
dan kami tambah dengan suara kami. aku rasa makin lebat. tapi ada kami kisah?
aku tak rasa tempat ni privasi kalau natrah tengah strippers, ada muka tercongok lihat dari muka pintu. apakah?
bukan sekali. banyak kali. naik geram aku.



mic ada 3. orang ada 13. teka lagi 11 nak nyanyi macam mana?
suara masing-masing tak pakai mic pun macam pakai mic. sama dengan je kuat.
aku pun tak sure berapa lagu nyanyi. tapi aku rasa berpuluh juga lagu yang dipilih.
main tekan je. seronok kan touch skrin tu.
ada satu saat, aku rasa ada hujan. hujan kacang. siapa start, aku tak tau.
tapi kesian. aku rasa syelly yang jadi "pembersih" tapi nanna yang bertungkus lumus.

tapi kalau ada yang nak balik awal, terpaksa next je lagu yang berunsur tak bessst.
button next tu, fath yang tekan. aku tak de kena mengena walau aku duduk sebelah dia. haha.
oh sebelum tu, sempat juga gadis starbuck datang :) jia :)
lama tak jumpa walau rumah kita dekat kan.
bila kau nak kurus? kau gemukkkkk sggggggttt lah!!
ok. sekejap je dia datang. aku xtau kenapa sebentar saja.
tp atleast dia datang, kan aeyan :))


jia yang kiri sekali berbaju hitam :)

aku cuma tunggu video Hai Hai Bye Bye versi pama diupload.
gila ah. bikin suara hilang weyh.
suara aku hilang satu malam. sampai si gila tu tak kenal suara aku.

dan kali ni, tak nak cakap reunion.
macam harrram reunion setiap kali cuti sem.
ok. gathering. pengumpulan atau meeting Pama :)
untuk bercerita-cerita secara berdepan apa yang distalk di fb dan di blog.
bf baru, ex baru, gosip baru. semua lah.
tapi apa yang penting, bukan kerjasama. tapi seronok :)

ok bye :)


No comments: