Wednesday, December 29, 2010

tak nak letak tajuk bolehh?

hari ini gendut saya kena hukum. sebab dia muntah merata.
mama hantar dia jauh-jauh. ok. tak jauh sangat. biar dia penat jalan.
sebenarnya niat, mama tak nak bela lagi.
tapi aku harap dia balik.
sebelum kami keluar, kami hantar dia main kat padang permainan, dan tinggalkan dia.

tapi bila sampai rumah, dia dah terpacak depan gate.
ok. "lepas ni kalau nak uwekk uwekk kat luar! faham!" kata tikah :)

gendut, awak stay dengan kami ok :) nanti saya belikan friskies. tapi bayar balik tau :))

habis. barang dah siap beli. yuran dah bayar. tinggal nak berangkat pergi lagi beberapa hari.
teruja rasanya. sabtu atau ahad? err. entah. ikut rasa lah nanti.
oh, aku dah tau sesuatu. seperti dia dah ada peganti. baik untuk awak :)


oh lagi satu. mardhiah dah start bermain webcam. ceh. baru tingkatan 1.
dulu aku tak tahu pape pun masa form 1.
ok. dia dah lama berwebcam. tapi dia dah start berwebcam dengan bf nya. cis.
mardhiah. warning! jangan buka baju! jangan bagi dia buka baju dan seluar!
if dia mula melakukan begitu, tutup laptop! ok terima kasih :)


eh jerawat. kau boleh hilang tak. takkan aku nak naik sem dengan muka macam ni. *sigh
bye :)

No comments: