Monday, February 14, 2011

aku rasa ada benda perlu dimansuhkan

PPKP. modul yang selalu diwajibkan hadir. dan masa tu, semua student akan mengamuk sebab menggangu hari minggu mereka.
yes!
termasuk aku.
dan disebabkan modul ni, aku tak dapat nak tonton cerita Dil To Pagal Hai. cis.

dan aku rasa kali ni, memang ramai protes say NO to PPKP.
ye lah. ramai gila kot tak datang. and mostly semuanya dari batch aku.
sebab kitorang dah datang modul ni since diploma lagi.
ada yang kata, tak boleh grade kalau tak hadir, tapi ada grade je aku tengok.

itu satu hal. lagi satu hal, ceritanya bila kami dari diploma have to face the same thing bila masuk degree.
memang kalau assignment tu, sangat boleh copy paste dari diploma.
subjek yang pelu ambil pun, ada je yang macam tak perlu.
dan sampai lecturer ada yang wonder, why ada subject ni.
disebabkan ada subjek2 yang entah dari mana datang, kitorang perlu face hampir 28 jam kredit hour.

dan sebab tu, jerawat ni tak pernah henti nak keluar kat muka aku. haih.

malas nak cakap banyak since aku belajar media & law.
and aku tak nak tertangkap dlm akta hasutan mahupun apa jenis akta.
banyak lagi kerja yang perlu aku settlekan.

bye :)


No comments: