Thursday, February 10, 2011

tangan-tangan aku dah mula parkinson

memang menggeletar satu badan. banyak benda buat aku menggeletar sebenarnya.
satu perihal, bila dapat banyak coklat sekaligus. terima kasih farisha.
teddy bear dan coklat. sinonim weyh.
nak diupload gambarnya. tapi masih gagal berkerja dengan itunes. jadi, lewat sedikit.
coklat daim paling terbaik weyh.
tiba-tiba hilang mengidam aku pada daim cake.
cuma mengidam meatball kali ini. seeeeriuusss!

yang buat lagi menggeletar, assignment makin bertambah.
untuk editorial page, dapat 3 assignment sekaligus. mati lah!
aku ni pula mmg rajin sgt nak buat assignment awal kan.

musim-musim ni pula dah start nak berkuiz-kuiz, bertest-test.
lagi rajin aku nak baca buku kan.
haih. apa nak jadi lah.

tapi terima kasih papa untuk tv dan broadband.
biarpun cotek marah, atau erti kata lain, jealous..
ada aku kisah!
sayang,bear in your mind, papa sayang aku lebih dari korang :)
oh, mak cik aku pernah kata, "papa sayang betul kat adik ni. sebab muka adik sama sangat dengan mama masa dulu-dulu"
then now, i knew why :)


yang penting aku dah mula takut sebab next week ada presentation.
dan aku tau expectation dia terhadap kami sangat tinggi.
harap tak menangis lah aku nanti.

bila malam, rindu kau.

bye :)


No comments: