lagi ragam manusia yang pelik :)

hey, "It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not" kan?

tengok quote itu sendiri dah cerminkan jadilah diri kau sendiri. kenapa nak nampak hebat tapi sebenarnya tak kan? untuk apa disuka kerana benda yang tak wujud dalam diri kau tu?
pelik lah orang sekarang ni. jujur dengan apa yang ada. kenapa kena berdiri dalam alam maya lagi sedangkan kau tahu kau berdepan dengan dunia realiti.

ok. aku bukan nak cakap pasal sesiapa. ni semua kerja si Fadhzli lah ni. tak pasal-pasal aku dapat hiburan baru. ingatkan baru sekarang, rupanya dari dulu si gadis ni tak pernah nak berubah.
kenapa kau nak nampak hebat lagi kalau orang sekeliling dah tahu kelemahan kau?

kau rasa disukai tapi sebenarnya kau dijadikan bahan hiburan semata? itu yang kau cari dalam persahabatan? awak buta lah wahai saudari. itulah. makin disingkap, makin banyak cerita tak sedap kita akan dengar tentang manusia. macam mana dia dididik, itu tak boleh jadi cerita, tapi kenapa ke arah tu juga kau pilih. it's funny. totally funny lah honey :)

oh. busuk hati. tu lagi satu hal. memang kelakar lah. seronok kan tengok orang jatuh? kalau macam tu, silakan masuk politik. aku rasa politik lah jalan terbaik kalau nak aplikasikan watak si busuk hati. macam-macam kejatuhan kau boleh lihat :)

sumpah kelakar lah kalau dengar cerita tentang mereka-mereka ini. tapi itu bukan sekadar hiburan tapi sebagai rujukan. jangan lah pula kena meniru. pelik rasanya berperilaku macam tu kan :)

bye :)

No comments: