selamat yang ke-9 ♥


kalau aku mengandung, tinggal hitung jari je nak beranak.
ok bye.


happy 10 month, 39 weeks, 273 days, 6552 hours, 393,120 minutes, & 23,587,200 seconds Cech Adrea. ilysm ♥ ♥
Yesterday at 12:13am · Privacy: · ·



status facebook. see. disebabkan kekhilafan aku, dengan rasa mengantuk yang amat, berlakulah sesuatu yang tak diduga. salah tulis!

it should be 9month. not 10month!
tapi yang lain tu betullah :)

selamat 9BULAN abe wan mohd shafiq .

cepat-cepatlah tinggi sebab kadang-kadang gua teringin nak pakai heels keluar dengan lu.
sebab kadang-kadang gua penat nak tunduk sikit dalam gambar biar kau nampak tinggi perkasa.

dapat lepak dengan kau 2 hari tu pun dah cukup. sempat gak lah gua rasa lu drive.
walaupun gua kurang confident sama adakau sampai ke tak nak pijak minyak/brek :)
terima kasih. lain kali caj bateri camera.

ok. malas tulis lagi. ok ok. satu je lagi. " saye kat mu abe we ".
bye.

No comments: