Wednesday, August 17, 2011

Day 17 of photo challenge

Day 17 : A photo of your favourite food

nah!



hah. mesti kalau tengok gambar ni macam "eih, apa benda seyh ni. erk. eih" *sambil buat muka nak minta pelempang aku. kbye
ini Patah. ye patah. tak aku bukan suka suka bagi.
memang nama dia. plss mmg nama dia.
makanan keturunan Banjar. yes, my mom Banjar. kau ada?
kau ada Surui? hah. taktau kan. ok diam. nanti ketulahan. jangan tunjuk puricik sangat.

ok. back to makanan ni. ini favourite food kalau kat kampung.
&& those yang cepat muak, mungkin takleh bajet nak makan.
sebab adunannya tepung beras dan kapur kasut. ok tipu. tepung beras dan kapur makan tu.
kuahnya, tengok pun dah tau kan. kari berisi kentang dan baby udang. sebab udang tu kecil :)



ok. sorrylah aku cantas syarat kali ni. sebab dia minta A PHOTO.
tapi aku bagi berphoto-photo. haha
eh, permainan aku, blog aku, jadi aku yang decide banyak mana gambar aku nak letak. ok ;)

jarang dapat makan. gambar ni pun gua rembat dari blog kakak.
sebab dyorg makan ni masa aku pergi USS. demmm it!
tapi sedap lah weyh. mama pun taktau buat. makcik aku yang kat batu pahat tu je pandai.
ala, nak Patah lagi -.-
okbye.

surui = sikat
ketulahan = tulah
puricik = pengotor

bye :)

No comments: