Sunday, August 7, 2011

day 6 of photo challenge

Day 6 : A photo of what you wore today.

nah!



saya pakai baju ini. untuk keluar dengan family tadi.
almaklumlah. weekend lah baru cerita nak keluar. cari baju raya :)
baru 1st week, seluruh mall kat JB dah macam gila penuh. lagu raya dah start berkumandang.
yang seronoknya, tak rasa penat, tiba-tiba balik dah nak buka dah. best :)

ok. berbalik apa yang aku pakai harini.
nampak biru kan. sebab memang birulah.
baju putih P.Authentics, baju biru tu bukan inner, tapi sebabkan ketat, aku jadikan inner.
murah je. aku beli kat kilang bak kata mama. tapi sebenarnya Factory Outlet Store (FOS).
seluar ROXY. selendang kakak aku. kasut pemberian Kak D :)
most love item, tu yang tergantung love love tu, pemberian adik Beeha. adik? ok. sebab lagi muda :)
ohh rindu dia :)
dia sangat baik & funny. bila nak datang jb lagi?

cukup kan.ok.

bye :)

No comments: