harap dijauhkan lah.amin!






berdoa kuat kuat janganlah jadi sampai macam ni.

kereta ni milik kawan aku, Najjia. supervisor Starbuck tu :)
tahu tak kenapa jadi lagu ni? sebab kakak dia tertidur masa driving.
kereta terlanggar divider then terbalik. akhirnya, jadi lah seperti mana dalam gambar atas ni.
nasib baik kakak dia ok. kereta yang remuk boleh ganti.
kalau orang remuk? siapa nak jawab.

sumpah bahaya gila kalau mengantuk di jalanan. aku lah orangnya tu.
lagi-lagi memandu di highway. bosan. pernah je aku tertidur. dari lane kiri termasuk ke lane kanan.
thank god masa tu lengang takde kereta, kalau tak, entah apa jadi -.-
alhamdulillah aku masih mampu bernafas sampai sekarang.

lagi satu hal, kawan aku si Farisha tu lagi gila.
tertidur lepas tu terus tekan brek emergency tengah-tengah jalan.
kalau disondol dari belakang, jangan nak tanya kenapa lah ye.

taknaklah mengantuk lagi.
kena sediakan air kotak milo, pasang lagu kuat-kuat.
menyanyi buat konsert dalam kereta.

kalau kereta dah macam ni, nak beli baru ke? nak betul kan je? :)

bye :)

No comments: