selamat hari wanita malaysia :)


tak tahu apa motif cake ni. cake ni ala-ala cake hari jadi untuk semua wanita.kbye :)

hari ini 25 Ogos 2011.
maksudnya dah 25 hari kita berpuasa. tinggal lagi 5 hari untuk ke Hari Raya :)

25 Ogos 2011 ini juga dipilih sebagai Hari Wanita Malaysia.
Tunku Abdul Rahman yang pilih tarikh ini dulu.
untuk mengiktiraf wanita seluruh Malaysia. bangga seyh jadi wanita :)

tak kisah lah. sebab banyak peranan wanita sukar dilakukan sang lelaki.
dan peranan tu bukannya mudah macam "eleh, aku tutup mata pun boleh buat". cuba try tengok.
so, no diskriminasi eh bro.

wanita kan kuat. taknak lemah2. kan?
aku pun wanita jugak. jadi, harus kuat!
kalau dia boleh begitu, kita boleh lebih dari itu!

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: