Sunday, October 30, 2011

48Hour Film Project



48Hour Film Project. aku bukan nak promote untuk anda-anda sekalian register. bukan.
tapi saja. sebab abe tengah sibuk menguruskan filem dia untuk competition ini.
aku tak sure berapa ramai di bawah bimbingan dia. tapi ramai.

dan ramainya orang itu tak termasuk aku.
dan aku penat berdepan dengan soalan "eh, kau tak sekali ke dalam 48hour ni"
pffft. dan ini jawapannya.
kalau nak tengok filem tu hancur, gabungkanlah aku dengan dia. silakan.
sorry lah. i cant be so professional untuk bekerja dengan abe. feelingnya lain.
even kami sekelas, kami takkan satu group. bekerja dan berdating. itu dua perkara berbeza.

dulu pernah aku terlibat dalam salah satu short film dia.
dulu lah. means no relationship time tu. banyak kali juga kena retake.
masa tu kena dengar je lah sebab dia director.
tapi kalau sekarang, aku rasa aku marah dia balik kot.
that's why aku tak boleh kerja dengan dia. tolonglah.

dan pernah aku tanya juga, kenapa aku tak boleh join sekali.
"eh, kau orang rumah aku. tak boleh. kau nak join boleh, tapi aku tak masuk lah "
masa tu aku tak boleh nak lawan. sebab dia serius.
memang serius. serius nak kena tampar dengan aku. haha #okbye.

dan untuk 48hour ni jugak aku kenalah tunjuk kesabaran bajet-memahami. phuii.

good luck for those yang terlibat untuk 48 Hour Film Project!

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: