Saturday, October 8, 2011

mental block di JB

sekarang ni terlentangnya aku atas katil mama.
means, i'm home! Johor Bahru yaww.

lupakan mood gembira tu sekejap.
sebab mungkin memang selalu jadi macam ni.
tindakan paling tepat bila hati bingung, kepala pusing is balik rumah, meet family. enough.

.....

maksudnya aku tengah mental block nak tulis pasal apa sekarang ni -.-

ohh. ceritanya lagi aku tengah tunggu 10/10/11
apa bakal jadi, malas nak fikir. mood selalu hilang bila tiba tarikh yang kita suka.

kerja banyak lagi tergendala. tapi Johor Bahru bukan tempat untuk bekerja.
sini tempat untuk main-main dan suka ria hilangkan duka.

dan hati aku rasa ralat nak balik shah alam buat masa ni.
bukan sebab apa, sebab aku rasa nak bermanja dalam rumah sendiri.
rumah yang memang selamat didiami.

*ohh ralatnya dah berhenti kerja. sebab dapat bonus lagi RM500 -,-

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: