Thursday, November 3, 2011

aku ingin..



aku ingin menjadi perempuan. sama macam perempuan lain.
tired being someone who always dominant with everything.
tired being someone who gives everything.
aku nak jadi gadis tipikal.
menerima apa gadis biasa dapatkan.

aku penat. aku penat jadi terlalu lemah. aku penat jadi terlalu kuat.

aku takut tawar hati. tawar hati dengan diri sendiri.
dan aku takut konflik diri.
otak aku dah berat. berat dengan pemikiran.
pemikiran yang tak patut aku selitkan.
pemikiran yang terpaksa.
terpaksa berfikir benda yang aku sendiri tak sedar.

dan itu memang penat.
penat jadi hipokrit dengan perasaan yang tak wujud.
penat bermonolog dalaman.
penat berperang.

dan aku ingin kembali untuk setahun yang lepas.
aku ingin ia berulang tiap-tiap hari untuk tidak menjadi memori.
sebab aku benci memori.
memori tidak akan berulang. itu pasti.

dan aku ingin menjadi seperti dulu.
aku bukan sempurna. dan aku tak mahu yang sempurna.
aku ingin apa yang ada.
tolong aku.

bye.
fds ♥
written by fadhillasamsudin

No comments: