hari ni hari yang sangat sedih.

hari ni dari bangun tidur rasa tak seronok tu dah muncul.
hanya berbekal satu pesanan ringkas di hp yang serupa tak payah dihantar.
sama menyakitkan. dan sebenarnya rasa tak seronok tu memang dah ada sejak semalam.

dan apa lagi yang tak menyeronokkan selain ketika bersedih, tiada tempat nak meluahkan.
sebab kadang-kadang bila kita meluahkan, bukan satu kata-kata semangat yang diterima.
malah, kata-kata perli. ah. itu memang pasti.
jadi baik aku diam kan diri. pendam. itu lebih baik.

dan, lebih menyedihkan bila barang yang mahal dibeli, dan disayangi, tapi tak dapat diselamatkan.
ah, aku benci. kenapa kena jadi macam tu.
aku malas nak bebankan sesiapa lagi. nampaknya kena lah kumpul duit sendiri.

dan, aku baru terima panggilan. untuk menyatakan, semuanya hampir selesai.
tolonglah. jangan ada masalah lagi. tolonglah.

buat masa ini, RIP iphone :'(
aku cuba selamatkan kau. kalau ada yang hebat untuk bagi nyawa kembali pada kau.

bye :(
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: