Sunday, February 17, 2013

hai :)



hai. entah apa punya game kawan saya main.
tapi seronok sekali-sekali main-main.
jom main :)

Age I was given : 20
I lived in : My parents house at JB and Im Lendurian. Blok Dang Merduwati, Uitm Melaka :)
I drove : Viva. but, in Lendu, Im street walker.
I worked at : Im student. official full time student.
I wanted to be : broadcaster. but, not exactly super broadcaster. kahkah
I feared : nothing. ohhh, cockroach!
I am now : 24
I lived in : My parents house at Jb and kontrakan at Shah Alam. ohhh, kontrakan tu means penyewa ;)
I drove : Myvi
I worked at : Medik TV
I want to be : broadcaster. still :)
I fear : losing you :) ewaaaah! ohh, cockroach. still!

comment this status and I will give you an age.
Macam tak perlu je. hahaha.

What the best is, kau kena rewind balik kehidupan kau, apa yang kau buat masa tu.
macam aku buat tadi. aku terpinga-pinga dan berguling fikir aku kat mana masa umur 20 tahun.

and , more shitty, im already 24?
oh gossh.

bye :)
fds
written by fadhillasamsudin

No comments: