Saturday, November 21, 2009

semester break :)

2 weeks ago, final dh pun abes n dgn bngga aku isytiharkn diri aku as Part 6 student :) xde pape pun dgn part 6. cme bezanya, kami sewa rumah dan trlpas dr pngawasan pak guard ble blik lewat mlm :) hopefully xde problem ble duk serumah lg2 aku tau aku duk brdpn ngan spe nnt.hmm.

as usual, kt umah, aku lar driver yg akn handle prgerakan org dlm rumah..aku lar yg hntr g skolah,bli srapan,jln,bli brg & dsbbkn itu aku sgt2 susah mnikmati tidur pg dgn tnang!huh.

khamis lpas las kimotheraphy utk mama.n pe yg buat aku happy, mama dh mula mkn dgn bnyk & wat keje rumah.& da most thing yg aku rindu, ble mama dh dpt nek ats,msuk bilik tidur aku,n mmbebel!lme xdgr.since papa dh bli kete auto,papa dh strt drive blik :) prkmbngan yg sgt mnggembirakan. tp kdg2 mama xnk mkn gak,blee saat tu, aku akn blah sbb kalo x,mst mama kna mrh ngn aku.aku xsuke keadaan tu trjadi.tp,doc pakar yg xreti brbhasa melayu tuh ckp, bngkak kt leher mama dh xde lgsg & mama hnya prlu hbiskn radio utk bbrapa kali lg..hopefully papa mama dpt smbuh dgn cpt.amin :)

one more thing ble blik jb,smstinye jmpe dia.rindu sgt.dia sgt wangi :)wangi & wangi! kulit mulus tidak brminyak.haha.akusayangkau!lately,dingin jgak aku ngn die sbbnye ntah.tp prubahn tu dsbbkn pmikiran aku yg suke pkir bkn2.more suprises, die crite sgalanya tntg kisah dulu yg aku pun ssh nk prcya..n kdg2 aku trpkir sgala kbodohan yg sgt bdoh & bdoh sgt.n dsbbkn itu kdg2 aku sndri trgelak sbb trpkir 'apa aku buat ek,bdohnyer!'ntah lar.aku mls dah nk pkir.cuma teruskn dgn pe yg de..die lar kwn yg slalu wat aku nanges,wat aku gelak,wat aku sakit,wat aku mrh.completo!even die xsekaya,xsehebat,xsehot mne,die ttp die n aku syg die.done. :)

No comments: