Monday, December 28, 2009

takdir

hari ini aku dikejutkan dgn pemergian ayah didie. "innalillah"..
alfatihah..
dan die seprti biasa tenang saje.tapi dia sedikit terkejut.&aku paham perasaan die.
menerima kehilangan secara tiba-tiba.
ayah die mengidap kanser pundi kencing tahap ke4.
mengingatkn aku pd mama.cume mama kini mkin sihat.alhmdulillah.
papa pula dah boleh memandu dan buat keje seperti biase.dah bole jenguk bilik dan mngomel "bersepahnya bilik"

kakak dan balik UPM.bosan pulak xde dia.
aku pulak akn bli sbtu niyh.bermula kehidupan pelajar seperti biasa.pd awl mgkin lbih sibuk enjoy && aku tahu last2 sibuk bagai bekerja.terima je lar :)
atikah akn mulakan kehidupan sebagi pelatih PLKN di rembau n.sembilan.selama 3bln.hrap2 bruba lar sket.mkin biadap aku tgok sekarang.
mrdhiah plak myambung ke sek.men mutiara rini 1 dlm rncgn khas (RK).

nnt tggl mama papa dan ank tnggl mdiah ni.mdiah ni bkn ley caya sgt.
harap2 smua berjalan dgn baik.

No comments: