Monday, December 28, 2009

kenapa.kenapa

dan smalam.satu lagi kisah yg sgt aku xsuka nk dengar.lelaki mngambil kesempatan ats prmpuan.prmpuannya sepupu ksygn muah muah si didie.
knape ye lelaki ni suka mngambil ksmpatan.aku dh pnat pikirkn.oke.fine.bkn smua jnis mcm tuh but nila setitik rosak susu sblanga ok.
ini mngingatkan aku pd kisah aku sndiri.macm si** ok! &&i really22 hate it && i will never ever forget it.
nk mntion nama pun xpayah lar sbbnye aku knal kelurga mereka.done.baik nye aku.

nme pun lelaki.baik mne pun akn ade sntuhan brlaku.if x,kongkongan.hah.smua aku dh rse.pnat dh.
dulik lar ape org nak kte bcuz u cant nver imagine how u feel when you face da same situation like i had b4. seriuously nigtmare!nightmare!

aku sndiri mncari utk mlarikan diri dan smpai skrang aku xtau.
alah.tp kdg2 perempuan pun same.mmikirkan kepuasan sendiri je.hanya itu je.muak!

No comments: