Sunday, December 27, 2009

postif saje

tahniah lar kat pasangan Sein&Nana sbb jadi juara shati berdansa musim ke3 even sbnanya aku lbh suka kalo sazzy yg jadi juara.lagi hbat sazzy mnari :D teringin sbnarnya nk menari lbih2 lagi bertemakan ballroom.romantik kan.but wif who??no idea.

hari ini bru aku tau ayah didie pun ade kanser cuma yg bezanye lbih teruk.
yang bezanya lagi,waktu aku trima berita mama ade kanser,aku menangis mcm nk mampos.tp didie, die sgt positif "kalo nanges pun bkn boleh sembukan penyakit,doa je lar byk2"
whatever it is,im always be with u cuz u do da same thing when i need u.
&& aku sgt melihat dia sanggup buat apa sahaja utk mmnuhi prmintaan aku.biarpun kekurangan wang.yang penting aku happy.
mgkin cuma aku brfikiran terlalu negatif shingga xnmpk semua.

aku demam kuat dua hari ini dan aku rse ini yg plg teruk.mgkin kerana tabiat suka mnangis dalm bilik air.yg mmburukkn keadaan heater ada problem dan aku mnagis dgn air yg sejuk mncurah.mgkin kerana trllau tension ats sbb yg sbnarnya xprlu trlalu tnsion.dsbbkn itu,aku gagal ke KL untk shopping *padan muka kau! :(

dmam ni membuatkan aku lihat sape yg sayang aku :) my siblings lub lub :D aku dlayan seperti seorg puteri raja.dan aku seronok sgt.demam lar lg! papa mama.terima kasih. didie.thanks.sayang kau!aziem :)) smile fer u.

aku kembali sihat dan warning pertama utk mdiah *siaplar kau!aku dh boleh mnjerit.haha



No comments: