Wednesday, December 23, 2009

masih kurang jelas

teringat kmbali mase jalan2 berdua.sgt seronok menonton.bershopping mencari barang tp akhirnya tiada yg brkenan.berkaroake tp gaduh seketika.
dlm masa yg sama,papa kol "matt hantar hadiah td,sian dia tggu kt luar td".rase risau seketika.
ive got body shop perfume from him.thnks :)
tp afta say thnks & sorry,done.no feeling at all.
xpaham lar.

& hari ni,aku bru je mnerima berita kematian yg jadinya bulan lepas.
rakan sek. rendah yg aku sndiri xprcaya die dh xde.
tikah pun trkejut. "innalillah,xsmpat die nk taubat.takutnye".aku paham mksd die.
ayat tu jgak wat aku tkut. ttba aku trpikir.
& ble aku btau, si bodoh tu pun ckp "teringin gak nk single" whatever!
xpaham serius atau tidak.
aku sndiri melihat ade juga sng mlepaskn.mgkin prasaan mreka xsame mcm aku kot.
entah.

aku pun masih tak jelas dgn smua ni.
"smpai bile nk tipu?" ayat tu sndiri aku xley nk jwb.
aku tgok ade je yg menerima dan ada yg tak.
mgkin permulaan crita aku,mereka xley trima.so btter menipu.
sorry guys :(

kakak dah pandai bwk kereta.aku dh ley berehat sket even aku xske pun die bwk kete sbb aku suke bwk kete.
kakak dibiarkn prgi mne je ats alasan "nk blajar kereta","jmpe kwn" & ble aku mnggunakan alsan yg sme, kena marah.ske sgt merayap.sbbnye,itu KAKAK lar dan aku adik yg konon2 dianggap jahat dan liar.
whatever.

aku masih kurang jelas tentang sesuatu.
sejak adik aku mrdhiah ade myspace,knape rmai bdak bwh umur add aku.
kwn2 dia kah?kecik2 dh trdedah dgn tknologi.
seingat aku,aku brknalan dgn myspace mse form 4 mgkin.facebook xyah crita lar.aku xknal lgsg.
now,im getting bored wif all of dis.

naek sem lg 2 mggu dan sdikit teruja sbbnye aku akn berada di rumah sndiri dan wang poket yg sgt bnyk brbnding sekarang.
boleh tak aku kta masih mnunggu seseorang yg aku sndri xtau baik buruk die.
&& lbih senang,aku xtau pun die sape.aku pun kurang jelas dgn smua tuh.
hnya melihat ape yg brlaku.
&& yang tgh brlaku skunk ni, die sgt hensem :) nak lar die balik plz :)
kakak pun ckp "pdn muka,sape suh tgglkn die"
keadaan yang mmisahkn ok :))

nyte
bye



No comments: