Tuesday, January 12, 2010

kian

aku pun tak paham kenapa aku gune tjuk ni. entah. blog ni ditulis pada malam 12 hb january. baru nak bersuka ria malam ni tp biasalah nothing happen. im try to be in jb but still the same. no wish at all. lupe atas alasan hp xbg signal. haha. busy lagi dgn kazen syg kau tuh. makin tawar hati. itu kot tp teruskan apa yang boleh.

tajuk yg aku crik mkin dapat. kali ini aku yg kluarkan idea. entah bile otak aku bergerak cepat sikit dr org lain :)) haha. result muet pun baru je kluar. sperti yg dijangka, aku cuma dpt band 3. 1st time bff sndiri dpt result lbh tggi. malu gak. btw, yus dpt band 4. congrate :))

tp apa yg aku sedih bila aku cerita result aku, dia akan compare dgn yg sorg lagi.
bila aku ckp "dia pun ada tiru aku jgak".
&& "ala,dia tiru tu je kan".
huh.bodohnya aku di mata kau kn. hebat sial pompuan tuh!
kalau lah kau baca apa yang aku tulis.
dah lah.

No comments: