Saturday, February 13, 2010

mereka kata...tapi saya pula kata

mereka kata perempuan itu leceh. tapi saya kata tidak kalau betul-betul memahami.dan kalau perempuan tu sndiri tak melecehkan diri sendiri. teringat bila menonton na o mei bersama yus. entah kenapa menyampah dengan karakter nabila huda sbbnye sgt tidak memahami keadaan.&& ketika itu saya memang setuju perempuan leceh.dan kdg2 lelaki lebih leceh bila terlalu busy body dan menyebok. 24hour mesej tiada henti dan sibuk mngongkong.

mereka kata skandal itu indah dan best.tp saya kata ya pd permulaan tp anda akn sakit bila dtgh jln dan penghujung sbb selalunya skandal adalah permintaan sang lelaki utk mnjdi teman tp mesra. tahukah perasaan wanita yg kononnya tidak boleh dilayan seperti itu kerna mreka akn cepat mnyayangi sedangkan lelaki itu hanya "lek lar.kite skandal je.xyah nk feeling cinta-cinta".

meraka kata cakap je bkn ada perasaan pun. tp saya kata jangan ckp kalau tak rase. dat thing im learned from someone.she's said "dun say it if u r not mean it". rindu kata rindu.sayang kata sayang. perkataan itu sgt mhal.

mereka kata dan saya kata bersama-sama
gong xi fa chai! selamat tahun baru cina :))


1 comment:

Beyta said...

betul x 1000....

-beyta-