Monday, February 15, 2010

happy valentine day vs happy chinese new year

valentine's day berkongsi tarikh dengan chinese new year.jalan sekitar kosong.menandakan orang pulang ke kampung. tetapi bandar masih sesak kerana hari ini hari cuti. yang paling xsanggup utk dilihat ialah segerombolan penjelajah dari bngla,nepal,indonesia memenuhi segenap bandar JB. masa tu aku rse "Allah!, di manakah aku.indon kah.nepal kah.bangladesh kah?". biar pun banyak kedai yang tutup, itu tidak mnjadi masalah asalkan wayang masih terbuka :)

melalui hari valentine yang sopan. itu status aku utk hari ini bg acc Ms && Fb. knape? sbbnya aku date hari ini bersama kakak, mardhiah, abg shahril & Momo. ini bkn double date ok. jadi perasaan malu timbul utk berpgg tgn mahupun berpelukan. "ala,nnt abg nganjeng lah". sudah lah kau.

aku cuma trima sebiji kek yg hasilnya dtg dr pmbelian 5 tiket wyg.so get free kek. choc kek. act , im not really care cuz im not celebrate valentine at all. juz try to get the feeling :))

dan mlm sebelumnya aku mnikmati bunga api dr anjung rumah.cantik sungguh.kuat.lawan antara satu sma lain. seperti perang. && aku terasa sperti di pdg pprngan. gila sungguh :DD


kenapa kali ini aku teruja sbbnya mgkin sbb cuti raya cina ini kami tak pulang ke kpg dsbbkan takde org. yeah! dats y im a bit excited mlihat bunga api dihadapan rumah sndiri.mlihat tanglung terbang.cantik :DD



**no supersaver. dia demam.
aku rindu suara dia :))

No comments: