lu fikir lah sendiri.

wayng ni dipilih abg shahril since dia yang belanja kami tgok wyg.
act, mcm tak berminat. && apa yang aku le kta ini bukan filem ttpi layak utk telemovie je kot.
lawak mmg menjadi. nabil kot but da rest, biasa je.
yang masih tak paham, kenapa mila sebagai tunggak utk poster sedangkan da main actress is puteri sarah. lakonan mila hanya mengambil beberapa minit utk filem ini..
nmpk sgt hnya menrik org dengan mnggunakan wajah2 popular.kalau aku jadik puteri sarah tu pun bengang. sdikit gambar pun xde dlm poster.
yang lg aku tak paham,
motif cerita mcm xde. old time lah.wte :)

btw we still hve fun 2gether karoke sme2. fer dis time, kakak pun join && die lgsg xksah. cool huh :DD


No comments: