Sunday, February 28, 2010

honey maduu

220310

percutian yg kurang mengujakan.sbbnya akulah :DD pd mula beriya2 nk bwk die merata2 tp aku tidur :DD masa dia habes dgn game Fishdom dlm laptop aku. ahah. sorry babe :(

fer da 2nd day,
230310
jln2 di merata melaka. amek yus di MC dan mnjadikan dia satu batu loncatan utk jdik photographer ktorg :DD
thnks yus :)
&& aku bwk die jmpe A :) bcuz of dat die perasan sumting yg aku rse xperlu utk die tau.deny && deny.old story lah.
on da nite, having fun lagi di air panas gadek. konon hebat lah tu nk terjun.mklum lah.jarang datang :DD

last day,
pagi2 dah hntr g MC.
now i miss dat moment.
but, at least aku dh bwk die jmpe all my besties. thnks fer everything guys. u r da greatest friend ever :DD

wishing fer next month. nk bwk die jln2 lagi. hopefully :))


No comments: