Thursday, March 11, 2010

bersyukur dengan apa yang ada

dulu kan. aku sgt playful.flirty & flirty. but not now. im happy with all i got now. happiness,friendship, relationship && anything.
mungkin ade lg yg msih xsyukur dengan apa yang ada. nk ckp slh, xckp kte rse brsalah.entahlah. kekalutan meraka buatkan aku makin pening.tak nak masuk cmpur tp ingin msuk cmpur.
bkn senang buat pilihan.aku sndiri dah melalui. tp aku happy dengan pilihan aku sekarang.
skandal?bkn pilihan lg. hanya kawan. tak membebankan. so xperlu rasa rindu, rasa syg. i learned from sumone utk ckp apa yg kte rase. if rindu, kata rindu. if syg, kata syg. jgn ckp if xrse pape. itu menipu katanya.
kalau lah rakan aku paham apa yang aku mksdkan.

lately, aku women.sgt women. masak.kemas rumah :) dah boleh kahwin.
calon plzz :)) haha
ini semua sbb cerita tv3 dalil cinta.cool weyh. tersedar aku :) terus nk blajar masak :)
pembaharuan yg hebat.haha

&& aku rindu dua orang sekarang.kelakar.tp hensemnye mereka :)
haha

btw, event aku makin dekat dan dekat.
jom ramai2 pergi memeriahkan MITC melaka 27,28hb mac 2010 :)
tentang event, rakan aku akn uruskan pengurusnya.
sorry :)


No comments: