Monday, April 19, 2010

pra graduan lunch. bad day

-->Sangat teruja pagi tu nak pergi even lambat tidur sebab menghabis masa berbual hingga pagi. Tiada pilihan selain memakai baju kurung. Tempat yang sangat besar. Cantik.

Kind of boring sebab ucapan banyak.lambat makan.lapar tau tak.haha :)
Mencari seseorang tapi aku rasa dia tak pergi. Tapi tak kisah :) Tapi nampak seseorang. Berbaju merah.hai :)

Menunggu dari sem 1 hingga kini.gila kan aku.tapi xsangka at last aku dapat amek gambar dengan dia. Itu pun atas pertolongan.imagine perasaan sendiri. Kawan-kawan aku sendiri pelik. && aku sendiri pelik kenapa.dia biasa saja.teruja cerita dengan semua orang.haha :DD
Nampak seseorang.bentuk wajahnya seakan dD. Cuci mata :DD haha.Berbaju hijau. Grr :DD hahaha

Tapi teruja hilang secara tiba-tiba.sedih pulak. Bila tengok respon dia untuk orang lain.orang yang rapat dengan kita.kawan kita sendiri. Macam anak panah dari jauh mencocok2. Agak terpaku. Malas dah. Jazli, yus sangat concern.mungkin mereka paham. Takpelah. Im fine :)

Tapi xsangka sedih aku mula menimbun dengan tamparan kata-kata mama disebabkan saman tu.
Serba salah :( sorry mama. Sorry papa :(

Thanks
yus fer da hug. Atleast I become more calm bila awak janji nk belikan ais krim. Tapi mana? :)
Thanks
mel fer ur words. Kata-kata awak buat saya rasa semangat.
Thanks
dD sebab sayangkan masa tidur awak dari pujuk saya. :(
Kenapa susah untuk mereka lebih terbuka. I need u more than u know okay.be my friend && u will be my everything.sorry fer everything.my bad. :(
Farisha.terima kasih pinjamkan telinga awak untuk saya. Mesti awak tengah senyum kan.haha :DD

Bye bye fer now.

No comments: