Monday, May 17, 2010

impian

setiap orang memiliki impian.begitu juga aku yang cuba banyak kali merealisasikan imipian tapi smpai sekrang tiada yang terlaksana. mungkin sikap rendah diri, takut buat aku masih terkebelakang.mcam mana ye nak mulakan kalau dah biasa hidup dalam malu? hanya berani mmpamerkan depan cermin dalam bilik air. dan ketika itu aku tgok ramai sgt mula menapak langkah satu demi satu.
nak menghasilkan karya,bukan mudah.idea banyak,tangan malas. banyak berpikir, bila bermula,semua hilang. nak ekspresikan idea terus dari mulut, dah macam tak betul bermadah helah seorang diri. aduh.
sejak dari dulu hanya sokongan kecil aku dapat tapi aku lebih suka memilih utk mengecewakan mereka. haish. mungkin kena cuba utk memulakan langkah baru.

tiba-tiba aku seronok dengan ayat yang cukup indah

"senja dah mewarnakan dunia ini, waktu terakhir matahari berada di dunia ini, berapa kali lagi kita boleh bertemu, warna yang sangat pilu ini"

tiba-tiba idea banyak mencurah.
bye :))




No comments: