pelepasan.

melepaskan sesuatu yang tak ingin dilepaskan. macam haram perasaannya. banyak kali terasa tapi degil juga nak buat. biasalah, lagi ditegah lagi mahu mencuba. manusia kan :))
then now, sendiri rasa lah. pandai buat pandai tanggung. ( to be continue.. )

tetiba kan terpikir pasal kes polis tembak budak yang tak bersalah. & now family tu saman almost 5 juta. gila. tapi tadi telinga besar aku ni terdengar perbualan abg boy dan pak cik2.
betul jgak apa yg aku dgr dri mereka. bila polis ditembak, mcm xde pape je. aku pun xpaham sgt since mls nak menyebuk pasang telinga besar2.
saman byk mana pun, yang dah pergi tu xkan pernah kembali.
-end of discussion -

( continue.. )
beberapa hari dengan perasaan yang teruja.
ntah. :))
dapat borak sekejap tnpa dengar suara.
enuff rite :)
tapi yang pasti xdapat jumpa lagi. done.
cuba teguhkan perasaan yang ada. lepaskan je lar :(

No comments: