aduh.benci sekali.

memang benci bila kena bertarung dengan perasaan sendiri. terheret disebabkan kebencian yang tak sudah.malas nak ambil kisah tapi itulah.aku diciptakan dengan perasaan suka menjaga hati orang lain.urgh!
memang benci betul aku. patutnya aku lebih senyap daripada bersuara.mungkin itu lebih baik.
air mata tak juga bisa keluar cuma perasaan tak tenang dah menyelubungi aku. mungkin patut tunggu dan lihat.erm.tapi sampai bila.bisa mati kalau pikir semua ini.urgh!

pikiran aku lagi sekali melayang-layang.tetiba terpikir.aku diduakan ke?banyak tanda tapi mcam takde.
mudah percaya.salah ke.sampai kena pijak kepala.or Karma?mungkin juga.tak kisah.semua ini tak berpanjangan.urgh!

satu malam tak bisa tidur.pikiran tak tentu hala.pusing kiri kanan.gelap.takde pape.
tengok hp,satu message pun takde.benci lagi.urgh!
mungkin kena jadi orang tak berperasaan macam dulu.lagi senang kot.haih.

yus,not im really missing u.juz need u right now :(



No comments: