Saturday, June 19, 2010

bola bola dan bola

biasa lah.dah start dah FIFA World Cup yang aku rasa ramai gila dok menunggu.
ntah kenapa lelaki suka memandang ke kaca television yang memaparkan orang ramai menendang satu bola.unfair lah.bagi sorang satu bola.senang!haha :DD

tp dek terpaksa menonton bola menemani cousin, rupanya "hm..syok gak bola ni" kalau ditonton bersama.
mulut aku tak reti nak berhenti.sampai kena marah sebab banyak sgt membebel.
biasalah perempuan tgok bola.warna jersey,seluar, kasut pun dikritik.
satu soalan bodoh aku tnya cousin aku "MU tak main ke?nak tgok beckam"
aduh.ceteknya pikiran aku tentang bola.amek kau kena gelak.haha

itulah aku.menonton bola pun ada bagusnya.at least ada topik perbualan untuk cerita :))
dapat juga cuci mata.haha.hensem! aww!
ronaldo.hai :) nape awak asek jatuh ek.
errr..drogba.hm hai :) awak baik.haha.motif? :DD

tetiba jadi addict pula. snggup tggu depan TV pkul 2.30 pagi.SMT MT (semata-mata). haha.
aku pun tak sngka aku mampu menjerit GOL! dengan kuat sedangkan sebenarnya aku tak tau negara mana yang lawan.haha
tapi sekarang di rumah. channel sport ada.tp channel 805 tiada.kenapa ye. buntu.
lagi pun.aku nak tengok dengan siapa.
papa?mnat ke. tikah?mmg tak lah. mama?uih.tidak. kakak?mmg haram lah. mardhiah?brazil semata. heh.

tapi tadi bukak ada bola.mexico.uih.tapi tengok sorang.macam tak berharga diri ni.haha
bye bye bola.
tggu ada kawan,saya tengok awak lagi ye.
waka waka :))






No comments: