Saturday, June 19, 2010

selamat pulang papa mama :)

it have been 2 weeks && now papa mama selamat pulang dari umrah.
satu cerita yang tak sabar nk habaq ialah "TIKAH JATUH POKOK RAMBUTAN" haha :DD

turun bas,wah mama.baju baru. beg baru. tudung baru. beg baju pun baru.shopping nmpak.hehe
papa..err.nape botak! tak hensem dah. lagu baru kalau nampak papa "satu budak botak :))"

beg dipunggah.dibongkar satu satu.
saya dapat jam.gold.blink blink gitu.sumpah cantik.tapi..
jenis bangle.tangan ini dh lah kurus menulang. xmuat LANGSUNG!
mana bisa nk kecilkan pun.haih.
tapi ada alasan. nak casio gold plzz :))

dapat selendang hitam dari arab lah..
macam cantik kalau aku pakai.tapi tak try lagi.
nak pakai lah nanti :)
banyak coklat mama borong.sedap :)
yang paling penting mama bagi aku longgokan baju kotor utk aku basuh.aduh.

saat utk memberitahu kejadian pokok rambutan.
syukurlah takde yang patah.
mama cakap itu ketulahan.pakai lagi seluar pendek.
macam macam.haha.
mama pujuk tikah pakai tudung bila masuk uitm.
tapi tikah suruh aku pakai dulu.errr..ok :)



No comments: