Saturday, June 19, 2010

welcome to Shah Alam :)

ok. jam 4.30 pagi.
aku dikejutkan dengan lagu fifteen by taylor swift.
means yus yang call. tapi mungkin lagu tu enak didengar, aku teruskan tidur aku.
tp msg dr yus buat aku terkejut since she got a new course yang aku rasa aku dan yang lain tak pernah dengar pun.
sumpah mata aku terus membesar.
teruskan melayari internet untuk check status permohonan.
alhamdulillah. Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Penyiaran.
aku dapat apa yang aku nak.
tapi yus.simpati :(
sekarang aku perlu berhadapan suasana baru untuk cari kawan baru.
aduh.malasnya :(

tempat tinggal lagi.masih belum diuruskan.
cadangnya nak tinggal di rumah yus di klang.
tapi sekarang berbeda course.malu ah.
sewa shah alam mahal.
takpe.nanti bincang :)

yang penting, dah nak naik sem.saya perlukan baju baru!!
sebenarnya tak sabar nak pergi melangkah ke Shah Alam cuma tak mampu nak bayangkan kehidupan disana.
seseronok melaka kah.haih.
tak sabar nak jumpa kalian.
see u there :))


No comments: