Wednesday, June 23, 2010

cuma beberapa pejamcelik

baiklah. ada dua orang palesit kat sini yang bising buat aku tak bisa menulis dengan tenang.
blah boleh?

(afta 2 saat selepas mereka mmbaca)
ok.terima kasih kerana keluar dari kamar aku :))

kat facebook mula gila dengan status "oh ptptn" "penangguhan pembyaran" dan sewaktu dengannya.
kadang bosan juga sebab mereka berbincang dan aku cuma diam.sebabnya aku mana amek ptptn ni.
leceh.bnyk prosedur yang membebankan dan paling penting, aku kena bayar balik.malas ah.

tapi sekarang mencuba untuk biasiswa. layak ke? mungkin kena buat sedikit penipuan :)
kalau lah dapat, wah.heaven nya. bru dapat rasa perasaan student dapat wang beribu tetiba muncul di akaun bank.

sekrang di laman mukabuka juga sibuk menyelesaikan pengisian borang sebelum ke degree.
pejam celik sebenarnya lagi seminggu lebih je.
aku? hm. macam tak teruja sangat cuma kepingin mau jumpe bff ku :))
lepak sama jom :)

papa dah call kak atie dapatkan tempat di kolej uitm.
dan sekarang aku duduk dalam kampus.
kolej mna masih dlm tnda tnya tp yang pasti aku bilik 2 orang.
mcm mne rupa bentuknya ya.

masih takut utk pejam celik banyak kali.
sebab makin hampir dengan hari 4hb.
haih.malam :)

No comments: