Wednesday, June 23, 2010

perasaan yang tenggelam timbul

sayang tapi dibiarkan sakit.
macam tu ke?
maaf tapi ulang lagi.
masih ada erti kata tu?
benci tapi masih mencari.
kenape ye?
sakit tapi masih kekal.
kenapa tak tinggalkan?

tak paham aku.
kenapa kena berpusing benda ni.
susah nak paham.
ada yang bahagia.tapi cari masalah yang tak patut dicari.
sensitif sangat pun tak boleh juga.
paham tak erti timbang rasa.
beri dan ambil.mudah dan tepat.
pikir dengan mudah pakai otak.
semua ada perasaan.
sila jaga sebab mungkin ada sesuatu yang bisa membuatkan air mata tumpah dengan mudah.

ada sesuatu yang perlu aku update.
dapat confirmation.seronok sampai hampir menjerit satu rumah.
cuma mungkin disebabkan sudah ada hubungan yang tercipta,perkara ini bisa berlaku.
"single" to "in relationship".haih.gembira aku cuma seketika rupanya.
baiklah.aku takkan nampak dia.dia bukan sealiran aku.bye.


No comments: