taktahudahnakcakap apalagi.

macam macam benda jadi tapi tak tahu dah nak cakap macam mana.
saban hari macam hari yang sama aku lalui.

bangun.on9.tv.mandi.nyanyi kuat2.gelak sampai nak mati.sms.sms.sms.on call.tidur.

bosannya hidup mcam ni tiap-tiap hari.
nak kerja,xdpat lampu hijau dr mama.

haha.tetiba teringat nak story.
kecoh satu kampung bila papa dapat dato'.
sampai bertanya-tanya.betulke samsudin dah dpt dato'?
haha.
papa mama cuma gelak.
"haih,anak-anak aku ni". haha

tak sangka ada juga yang stalker kami di fb :)
sambil mencuci pinggan di belakang,
"cantik adik.jdik model ke?"
no such words.gelak je. :)
"adik cantik.jdik lah model iklan"
gelak lagi.haha
"mesti rmai peminat kan".
mne de.biase je.kwn kwn :)
"awk ikut mak awk lah.mama cantik.tapi mama putih"
tersentap sekejap.aku hitam kah?lighting tak kuat kt belakang ni kot.dia xnmpak. :DD
apa apa aje lah :)





bukan nak kenalkan aku yang baru.permulaan shaja.
nak tggu rambut pjg.kumpul ank tdung ni banyak2 mcm2 kaler. :)
seronok jugak.nmpak matang.
im 21 years old already maa :DD

mama kata mybe 2012, mama nk bwk semua pergi umrah.
dah cakap dengan kak D.another 2 years bebeh :)
mungkin dia cuba untuk readykan diri dr skunk.


satu lagi nak cakap
saya rindu awk lebih dari yang awk tahu.
awk seronok tidur.saya berjaga sebab tggu awk pujuk saya.
tapi awk tetap tidur!haih.
bye.




No comments: