cemburu tanda tak mampu :)

ada wanita tak boleh nak dengar kisah wanita lain dari mulut boyfriend sendiri.
konon cemburu.heh.tak cool langsung.
ada pula memang tak leh terima boyfriend kwn dengan perempuan lain.
lain kali simpan je boyfriend awak tu dlm peti ye.
sampai ada yang kena blacklist sebab rapat dengan boyfriend orang.motiff lar?

tau tak cemburu tu tandanya tak mampu.
mungkin wanita itu lbih cantik/hot.tu yang marah kot :)
mana letak kepercayaan anda terhadap pasangan ye.
haih.
mungkin sebab tu aku memang tak pernah nak cemburu sebab aku tau aku mampu :)
confident pada diri sendiri.kan senang :)
unless wanita itu memang sgt cantik.tapi nobody perfect.
cantik mana dia.tentu ada cacat cela.
jadi bangga lah dengan diri sendiri :)
sebab mungkn kita ada kelebihan berbanding orang lain.

cheers! :))


1 comment:

Beyta said...

super duper like this post~

-beyta-