satu hari berjalan


satu hari berjalan.dlm erti kata lain, mcm2 jadi dalam satu hari.lepas hantar cotek kat uitm,lendu, tetiba rindu kat cotek. nak peluk sape lg :( ok. uitm melaka.rindu pula suasana ble mula2 aku menapak masuk ke tun senja sbgai bilik smntara sbelum beredar ke dang merduwati sbagai bilik tetap.
tapi cotek terus ke bilik tetap kat tun kudu. dapat pula rakan senegeri,sekos.sekelas tu blom tentu lagi.
harap2 cotek ok kat sna :))

aku yang patut mula pikir keadaan kat s.alam. haih.mcm mane ek.berhadapan dengan orang baru.
yus dah dapat tukar kos.hrap satu kelas.kan lebih baik.hm.tunggu je lah.
terbaca satu status "dpat survive ke tanpa ptptn kt s.alam nnt?" hm.bisakah aku survive. xpe.aku boleh! :))

genap satu bulan :) lagi satu minggu tunggu sebelum ke s.alam. perlu mengahbiskan sisa-sisa sebelum berangkat. nanti dah di kejauhan,rindu pulak :)

sekrang aku suka mendapatkan baju yg lebih sopan.nak bertudung kan :) kata dh matang.kna lah nmpk lebih matang dan style :)) tinggal beli kasut dan beg. jom shopping lagi :))
lpe nak say thnks kt kak D yang dh habiskan duit belikan aku hampir 4 pasang baju :))
dia pun suh mencari baju yang sopan.bagus kak D ni.haha.kau bile lagi? haha :DD

satu hari lagi berjalan.err.tetiba terasa nak tukar hp dulu boleh tak? :(



No comments: