dupdapdupdap bunyi jantung

hari ini hari sabtu.maksud esok hari ahad.
pendaftaran bagi pelajar baru seluruh kampus uitm.termasuklah aku.
uih.nervous gila!ntah.tak dapat nak bayang.
macam lah baru 1st time lalui benda ni.
cuma mungkin berbeza sebab aku ni susah nak buat kawan.
muka sombong.mana orang nak layan.haih.
susah nak ukir senyuman kat muka ni.
yang pasti, tak sabar nak jumpa yus,fadh, jaz dan yang lain.
nk peluk peluk rindu :)

petang tadi,tergodeh beg esprit aku.
jumpa kertas nukilan lama.
saat saat pertama aku mula tulis diari.
tahun 2004 mungkin.lama sangat.
baru nak amek result PMR.
masih terpampang nama aliff amir, zafrul :)
memang kelakar kalau dikenang balik.
even semua dah berubah, tapi ada satu yang masih kekal.
iaitu kenangan :)
saya rindukan zaman sekolah saya.meriah dengan warna warna :)

semoga semua akan lebih baik.
chaiyok!! :))


No comments: