jalannya 4hari.

cukup 4 hari yang sangat meletihkan badan,kaki dan minda.
belum cukup dengan itu, 3 hari jalannya kereta aku merayap.
biarpun belum sejauh mana,tapi aku mmapu ke arah kuala lumpur yang entah berapa jauh dari shah alam.


berangkat ke kelas seawal jam 7.45 pagi.biasalah nak kena naik tangga batu caves menuju ke fakulti.
syukurrlah aku kurang berpeluh.kalau tak, mungkin sudah 'ketibas'..
bilik memang sekadar untuk melelapkan mata dengan suhu hampir sama dengan suhu genting highland :) memang syok kalau tidur.
bangunan melati bertingkat 9.ada lif.aku di puncak ke 6.agak seronok sekali lagi mengadap muka yus sebagai teman tidur :)


penat mungkin menjawab soalan "nape dok dlm weyh.susah nk berjimba ok"
ok.banyak kali juga kena jwb "dok luar byk guna duit.mne nk korek weyh duit tu.seronok2 tu ley je.tapi kena lar balik before 11mlm.kalau tak 'bapak' aku tunggu kat pagar tanya mcm2 :DD "


aku penat nak tengok muka dia.syukurr bukan sealiran.tapi masih nampak.
rasa nak jatuh lagi dan lagi.kenapa ni.tolonglah! :(
aku hampir sekelas dengan dia.bila nampak,tangan aku mula gigil.entah perasaan apa lagi.dia tak kenal aku lah.yus sangat memahami.aku tak kuat.hilang fokus aku.haih!
tolonglah bahasa ketiga.aku takut tak bisa fokus kalau dia ada.mandarin?bukan lagi.
tukar dan tukar.tapi nampak di mukabuku,dia berstatuskan bahasa yang aku maukan.aduh!
habiskan minggu ni dan minggu hadapan secepatnya kemudian mungkin akan lega.


aku merindui papa mama.dua hari mimpi papa :(
rindu juga kak D :(
terasa kepenatan dan sngat inginkan pelukan sekarang.sungguh.


No comments: