Friday, July 16, 2010

malam P.O.R.N bangsar

jalan-jalan sekitar kl bersama 4 pendekar baru. aqlil aizat,hasnur,cech, asraf. terpaksa berhimpit dgn yus di belakang since aizat tersgt lah comel kalau nk letak kt belakang so knalah die dok depan :)

bangsar village.ni semua idea cech yang ajak. mulanya macam malas.tapi seronok untuk jalan2 :)
pusing dua tiga kali tempat sama.aku benci lihat jalan kl.mmg suka buat minyak kereta kurang sebab kena u-turn jauh.

sampai awal dr jangka.makan kat tempat pelik tapi sedap dan murah.
hujan dah mula jatuh dr langit dengan kuat.

smpai destinasi masih hujan dan gelap cuma "buat event kat rumah?pelik gila"
ok.rumah yang dihias lengkap seperti studio seni.seronok utk berkarya.
cantik :)
tangkap tangkap gambar.
saat dinanti.makan :) aku suka roti jala.sedap :))


mimi,aizat,asraf,mamat,liyana fizi (estrella),cech,yus,aku :)

ada orang yang pelik pelik datang.entah.teruja sebab aku tak pernah berada dalam suasana macam ni.
aku mmg suka cuba benda baru.atleast aku ada pengalaman baru.thnks cech ;)

ada sajak,nyanyian.everything about humanright. hak hak manusia yang perlu diketengahkan.
cina,melayu,india semua ada.
tertanya jugak mereka bagus dalam seni tapi kenapa masih berada bawah tanah?
kagum aku.tapi mereka cuma memperjuangkan sesama mereka.tak de yang bawa ke depan.
kenapa?
lagi satu aku teruja bila cech dengan asraf buat persembahan.
cech maen gitar.cool gak.berbual budak ni dr dulu kata nk mainkan live utk aku.hampeh.
asraf yg clumsy tu bisa berlakon dengan hebat.sumpah kagum.
cech terus masuk watak after dia perform lagu.
tu lah teater.masuk watak terus. congrate ;)
majulah sisi seni untuk negara :DD


No comments: