bulatanakmatajumpanyasilentikbulumata :)


memang takterduga.cadangnya lambat lagi.tiba-tiba dah terpacak kat shah alam.
kelas hadir macam biasa cuma tiba-tiba cancel.dapat tidur :)
telefon bunyi mesej.ok.baik.saya turun :)

mungkin sebab ngantuk,kurang degupan jantung ni.tak laju.
macam takde perasaan.nmpak dia dari jauh.macam sebelum ni.
cuma kali ini dapat berdiri dekat,ngobrol bersama :)

borak memang macam lama dah kenal.

tapi suka bulu mata dia.lentik nak mampos!sumpah aku jeles :)
guna peluang borak utk tengok je bulu mata tu.
kau pakai yang palsu ke? :DD

dia memang kasar.sakit tangan aku kena rentap,peha aku kena pukul.
biasalah tu :)
borak sampai tak sedar aku ada kelas.
tapi lepas kelas jumpa lagi sampai malam.
sampai kena halau.haha.

esok jumpa lagi.tapi lain jadinya.
memang langsung takde dalam plan :)
tak pasal2 orang lain beri salah maklumat.
lain lagi jadi.biar jadi rahsia kami berdua ;))
malam akhir.bye2.sampai jumpa lagi :)



No comments: